Співпраця зі страховим онлайн агрегатором UkrFinService
Ми спеціалізуємся на розробці і впровадженні фронт-офісних рішень для онлайн-страхування і E-commerce для страхування повного циклу. Наш проект онлайн агрегатора страхових послуг повного циклу дає можливість користувачеві ознайомитися з пропозиціями декількох компаній, вибрати найбільш оптимальне для себе за ціною та наповненню, оплатити і отримати договір в електронному вигляді.
E-commerce для страхування повного циклу для страхових компаній
Можливості використання системи для страхових компаній
Система може забезпечувати продаж страховок наступними способами:
- B2C (кінцевий користувач) - онлайн-покупка страховки кінцевим користувачем в інтернет як безпосередньо на сайті страхової компанії, так і на сайтах партнерів страхової компанії;
- B2B (агенти) - продаж страховок через страхових посередників (агентів);
- Комбіновано - наприклад, перший продаж здійснювалася через B2B, наступні (включаючи пролонгації) через В2С, включаючи можливість збереження історії 1-й продажу в В2В.
Страхова компанія одноразово завівши продукт в нашу систему може його використовувати в різних каналах продажів і в різній технічної реалізації:
- Ми розміщуємо продукт у себе на сайті і на сайтах партнерів;
- Можемо реалізувати окреме просте і швидке рішення для продажу продуктів безпосередньо на сайті страхової компанії або на сайті партнера страхової компанії
- Страхова компанія сама зможе генерувати модулі для розміщення на сайтах своїх партнерів;
- Всі договори оформляються і оплачуються онлайн. Відправка договору здійснюється клієнту на електронну пошту протягом хвилини після оплати карткою або після отримання оплати на рахунок СК або агента. Так само договір приходить і в страхову компанію на зазначені адреси;
- Є В2В рішення для продажів в офісах агентів страхової СК (банки, туристичні компанії, агентства нерухомості і т.д.). Всі договори так само формуються в pdf форматі, немає необхідності використовувати бланки, можливість відправки договору на електронну пошту застрахованій особі;
- За всіма проданими полісами формується звітність в форматі .xls, .csv Можна налаштувати вивантаження безпосередньо в базу даних СК;
- Є можливість інтеграції через АРІ з партнерами СК.
Для партнерів
Ми зацікавлені у співпраці з різними партнерами: банками, туристичними компаніями, агентствами нерухомості, онлайн ресурсами і всіма зацікавленими сервісами і агентами. На сьогодні можливе оформлення таких страховок як: страхування виїжджаючих за кордон, ОСАГО, Зелена карта, страхування майна. Наші переваги:
- Отримання додаткового комісійного доходу від продажів страхових продуктів клієнтам партнера;
- Можливість вибору страхових компаній і умов;
- Розробка і впровадження страхових продуктів, які цікаві цільовій аудиторії партнера;
- Проста технічна реалізація і прозорість взаєморозрахунків;
- Налаштування продажу страховки разом з основним продуктом партнера в один клік за допомогою API;
- Для страхових агентів - швидкий спосіб оформлення страхових продуктів від різних компаній. Можливість дистанційного оформлення поліса або ж оформлення поліса безпосередньо з планшета агента. Особливо це актуально для договорів страхування виїжджаючих за кордон (для візи) і страхування майна.
Можливі кілька способів технічної реалізації:
- Установка модуля на сайт. Простий і зручний спосіб, що не вимагає додаткових вкладень;
- В2В рішення для продажу в офісах партнера або з планшета співробітників, якщо продаж здійснюється поза офісом;
Інтеграція через АРІ.
Можливості застосування інтеграції через API
Можливості інтеграції через АРІ широкі, особливо для банків і великих онлайн сервісів.
Партнеру необхідно і достатньо один раз налаштувати відправку запитів і обробку відповідей. Додавання нових продуктів і зміна існуючих при такому методі.
- Необхідно один раз здійснити інтеграцію з API;
- В один «комплекс» запит / відповідь може включатися відразу кілька продуктів;
- Немає необхідності вносити глобальні зміни в своє ПЗ, достатньо лише налаштувати запит / відповідь і призначений для користувача інтерфейс;
- Банк може продавати страховку «одним клацанням» інтегровано з банківськими операціями (наприклад, випуск картки);
- Всі зміни в системі відбуваються без змін зовнішнього шлюзу / інтерфейсу, тобто не вимагають втручання партнера;
- Оплата страхових продуктів можлива за допомогою інтернет банкінгу / еквайрингу / через касу банку;
- Для додавання нових продуктів / зміни діючих досить додати запити і в разі потреби інтерфейси;
- Значно знижуються витрати на адміністрування договорів страхування та звітності зі страхування.
- Система дозволяє адміністратору в режимі онлайн бачити продажу страховок
- Всі поліси формуються і зберігаються в електронному вигляді і в режимі онлайн відправляються в страхову компанію.