Для початку необхідно провести розрахунок вартості страховки (поліса). Наприклад, для розрахунку вартості туристичної страховки, знадобиться поставити такі дані: вибрати територію дії договору (Європа, Весь світ) період перебування за кордоном, страхову суму, кількість туристів, а також ряд інших параметрів і додаткових опцій (гірськолижний спорт, робота за наймом) , які впливають на вартість страховки. Після введення даних для розрахунку вартості, вам будуть запропоновані кілька варіантів від провідних страхових компаній в цьому сегменті. Визначившись з вибором компанії, ви заповнюєте дані, необхідні для оформлення договору, підписуєте договір електронним підписом і оплачуєте його зручним для вас способом. Після оплати, на протязі декількох хвилин ви отримуєте страховий поліс на свою електронну пошту. Даний договір, а також ваші дані, будуть збережені в особистому кабінеті. У разі повторної покупки вам немає необхідності вводити дані повторно, система автоматично заповнить всі необхідні поля.
Базовий набір набір ризиків однаковий у всіх компаній і включає в себе невідкладну медичну допомогу, невідкладне стаціонарне та амбулаторне лікування, невідкладну стоматологічну допомогу, медико-транспортні послуги, репатріацію. Також ви зможете розширити покриття вибравши відповідні послуги з переліку запропонованого страховиком.
Наш сервіс надає можливість купити страховку для виїзду за кордон від провідних компаній в області туристичного та медичного страхування.
Електронний страховий поліс має таку ж юридичну силу як і паперовий варіант. При оформленні електронного полісу ви підписуєте його електронним підписом, яка приходить на вашу адресу електронної пошти. Особливості оформлення договору прописані в угоді про використання аналогів підписів. Онлайн страховка завіряється печаткою-факсиміле страхової компанії, а з боку клієнта електронним підписом. Оформлення договору в такій спосіб заощадить вам час і позбавить від необхідності витрачати годину-дві на відвідування офісу страхової компанії, оплати страховки в банку.
При оплаті страховки ви можете скористатися наступними інструментами:
Для оформлення договору страхування ми збираємо тільки ті дані, які передбачені ЗУ «Про страхування». Зокрема прізвище та ім'я туриста, дані закордонного паспорта, дату народження, адресу проживання та індивідуальний податковий номер.
Після оплати страхового поліса, в перебігу декількох хвилин буде сформований договір страхування, який прийде на вказану вами адресу електронної пошти. Ця туристична страховка буде доступна для скачування в особистому кабінеті. Разом з договором страхування ви отримаєте пам'ятку, в якій буде чітко прописаний порядок дій в разі настання страхового випадку та телефони асистуючої компанії.
У разі виявлення помилки вам необхідно в особистому кабінеті натиснути кнопку анулювання договору і оформити поліс заново. Кнопка анулювання буде активна, якщо договір ще не вступив в силу. Також ви можете скористатися даною кнопкою якщо з якихось причин хочете припинити дію договору (на приклад скасування або перенесення термінів поїздки). Якщо ж в процесі оформлення договору ви не є зареєстрованим користувачем - вам необхідно звернутися по телефону або ж через форму зворотного зв'язку. Після отримання запиту на анулювання ввдбудеться повернення коштів на вашу карту. Як правило, термін повернення становить 3-7 банківських днів.
Всі медичні туристичні страховки продаються без франшизи. Це відповідає вимогам країн Шенгенської зони при оформленні візи.
У нас на сайті максимальний вік застрахованого може бути 85 років.
У договір страхування одночасно можна вписати 5 осіб.
Да може. Українські страхові компанії можуть страхувати нерезидентів. Даний договір буде мати певні винятки, він не буде діяти на території України і на території країни, громадянином якої є застрахований.
Необхідно чітко дотримуватися інструкцій, які вказані в пам'ятці застрахованому. Пам'ятка приходить разом з договором страхування і в ній вказано телефон асистуючої (сервісної) компанії і порядок дій. Обов'язково необхідно звернутися до асистуючої компанії страховика і зафіксувати страховий випадок. Більш детально порядок дій вказано в пам'ятці.
Після настання страхового випадку, як ми вже зазначали вище, необхідно звернутися до асистуючої компанії. Після спілкування з застрахованим, її співробітники повинні направити туриста до відповідного медичного закладу або викличуть лікаря в готель, або, в разі необхідності, організують доставку потерпілого до місця надання допомоги. Все залежить від конкретних обставин і випадку. Як правило, при цьому. асистуюча компанія оплачує ці витрати самостійно.
У разі якщо ви перебуваєте в малонаселеному пункті, де немає медичних установ, з якими у асcіcтірующей компанії є домовленості про обслуговування своїх клієнтів застрахованій доведеться самостійно сплатити витрати на лікування. По поверненню в країну, страхова компанія відшкодовує ці витрати. У будь-якому випадку важливо пам'ятати - звернення до асистуючої компанії та фіксування страхового випадку обов'язково!
Однією з умов придбання страхового поліса є обов'язкове знаходження застрахованого на території України. Винятком є випадки, коли громадянин іншої країни оформляє договір з території країни свого постійного перебування. Також договір може бути оформлений коли турист перебуває за кордоном і має діючих договір страхування. Тоді він може оформити даний договір і це не буде порушенням умов договору. При цьому, дана можливість передбачена не всіма страховими компаніями. Перед оформленням такого договору необхідно проконсультуватися з співробітниками нашої компанії або написати запит на форму зворотного зв'язку!
Після оформлення та оплати договору застрахований протягом декількох хвилин отримує на електронну пошту договір страхування. Копія цього договору автоматично за адресами розсилки потрапляє в служби страховика, які відповідають за облік по даному виду страхування.