ru
 ua
УкрФин
  • Головна
  • Страхування
    Туристичне страхування
    Страховка ОСАЦВ
    Зелена карта
    Страхування майна
    Медичне страхування
  • Про нас
    Співробітництво
  • Часті запитання
    Доставка
    Оплата
    Оформлення
    Про сервіс
    Про страховку за кордон
  • Контакти
    Особистий кабінет
  • (050) 383-30-80
    (067) 13-602-13

Способи оплати полісів страхування

Як оплатити страховку?

На сьогоднішній день на нашому сайті існує 2 доступних способи подібної оплати.
А саме:

  • Оплата за допомогою картки платежу (кредитної картки). Комісія за такий платіж - відсутня.
  • Оплата за допомогою мобільних грошей Київстар. Комісія за такий платіж відсутній. Доступна всім абонентам передплаченого зв'язку.
  • Оплата за допомогою банківського переказу. Ви можете оплатити поліс скачавши квитанцію, в якій вказані всі банківські реквізити та призначення платежу. Якщо Ви будете оплачувати через Приват 24, термінали або каси Приватбанку - комісія відсутня. Якщо Ви будете оплачувати через касу іншого банку або свій інтернет банкінг буде утримана відповідно до тарифів банку, який буде здійснювати платіж.

Пример оплаты страховки онлайн

Картки яких банків покладається використовувати під час оплати?

До оплати приймаються наступні карти:

  • Visa,
  • MasterCard.

Карти можуть бути емітовані або українським банком, або закордонним.

Чи безпечно використовувати платіжні карти (кредитні карти)?

Сервіс, який відповідає за прийом платіжних (кредитних) карток, наданий компанією Easypay, який в свою чергу застосовує всі новітні системи безпеки по платежах: SET / 3D-Secure.

З метою забезпечення безпеки при використанні карт хочемо нагадати деякі моменти:

Слід пам'ятати: жоден співробітник банку не мають права запитати по телефону номери Ваших карт, або пропонувати відправити на електронну пошту номера Ваших карт, або надавати скан-копію Ваших карт

Так само Ви не повинні називати свій PIN код або CVV2.
Якщо раптом станеться хоч один з вище зазначених випадків, негайно повідомте про цей факт нам за допомогою зворотнього зв'язку.

У Вас був відхилений платіж по картці?

Можливі такі причини:

  • Ви допустили помилку під час введення даних.
  • Банк закрив операції за Вашою карткою в інтернет-мережі.
  • Банк встановив добовий ліміт за операціями.
  • На Вашій карті не вистачає коштів.

У подібних ситуаціях Ви можете:

  • Зателефонувати за тел. гарячої лінії в свій банк і з'ясувати всі Ваші запитання
  • Зателефонувати за номером, що вказаний на нашому сайті.
Виникли запитання ?
Задайте їх нашому фахівцеві, ми підготуємо відповідь і зв'яжемося з вами. Задати питання
Гаряча лінія
Зателефонуйте за одним із номерів та отримайте консультацію (050) 383-30-80 ● (067) 13-602-13
(050) 383-30-80
(067) 13-602-13
  • - Головна
  • - Страхування
  • - Про нас
  • - Часті запитання
  • - Контакти
  • - Туристичне страхування
  • - Страховка ОСАЦВ
  • - Зелена карта
  • - Страхування майна
  • - Медичне страхування
© 2014-2022 UkrFinService. Страхування online
Як оформити?
Як оплатити?
Купити страховку - підвищити рівень свого життя
Онлайн страхування - зручність і легкість від нашої компанії
Електронна страховка - сучасна зручність
Купити страховку на житло і нерухомість - набути впевненості в майбутньому
Ми приймаємо до оплати
Ми в соц. мережах