ІНФОРМАЦІЯ ПРО СТРАХОВОГО ПОСЕРЕДНИКА
|
1.Страховий посередник: (реквізити, контакти) |
ПІБ: ФОП Бойко Євген Вікторович РНОКПП: 2874515638 місцезнаходження: 04060, місто Київ, вул. Ольжича, будинок 23, квартира 20 адреса веб-сайту: https://ukrfinservice.com.ua/ua/home тел. 38 096 771 66 46 e-mail: [email protected] |
|
|
2.Повноваження страхового посередника |
Страховий посередник діє від імені та за дорученням страховика відповідно до укладеного договору та надає посередницькі послуги, саме:
рекламних та інших підготовчих заходів, спрямованих на укладення договорів страхування, зокрема, але не виключно, надання інформації про умови договору страхування відповідно до критеріїв та/або потреб, визначених клієнтами, проведення порівняльного аналізу за критеріями клієнтів, консультування щодо умов договору страхування відповідно до критеріїв та/або потреб, визначених клієнтами;
страхового ризику, вірогідності настання страхової події, оформлення документів та розрахунків щодо сплати страхової премії
|
|
|
3. Номер запису в Реєстрі посередників |
00015274, https://kis.bank.gov.ua/search-fu |
|
|
4. Можливість надання індивідуальної консультації та рекомендацій щодо умов страхового продукту. |
При зверненні клієнта страховий посередник надає індивідуальні консультації щодо умов страхового продукту та рекомендації щодо вибору страхового продукту відповідно до потреб клієнта |
|
|
5. Перелік відокремлених підрозділів страхового посередника у яких клієнт може укласти договір страхування |
Відсутні |
|
|
6. Страхові компанії, продукти яких реалізує Страховий посередник: |
||
6.1 |
АТ "СГ "ТАС"(приватне) код ЄДРПОУ 30115243 03062, м.Київ, просп Берестейський, 65, (044) 536-00-20, https://sgtas.ua/ https://kis.bank.gov.ua/searc h-fu |
Страховий посередник реалізує страхові продукти страховика за класами страхування 1-18 |
|
Страховим посередником страхові платежі отримуються |
||
|
Страховим посередником страхові виплати не отримуються |
||
|
Страховий посередник не надає асистуючі послуги |
||
6.2. |
ПрАТ "ЄТС" код ЄДРПОУ 34692526 04071, м.Київ, вул. Спаська, 5 |
Страховий посередник реалізує страхові продукти страховика за класами страхування 1,7,16,18 |
|
Страховим посередником страхові платежі отримуються |
|
(044) 2997887, www.eurotravelins.com.ua https://kis.bank.gov.ua/searc h-fu |
Страховим посередником страхові виплати не отримуються |
|
|
Страховий посередник не надає асистуючі послуги |
||
|
7. Наявність істотної участі страхового агента в будь-якому страховику. |
Ні |
|
|
8. Наявність істотної участі страховика у страховому агенті. |
Ні |
|
|
9. Вид винагороди за укладення договору страхування, порядок та умови її виплати. |
За укладання договорів страхування страховий посередник отримує комісійну винагороду у розмірі фіксованого відсотка від страхової премії/страхової суми за договором страхування (винагорода входить до складу страхової премії/страхової суми). Винагороду страховому посереднику сплачує страховик. |
|
|
10. Розмір та спосіб оплати послуг страхового посередника безпосередньо клієнтом. |
Клієнт не оплачує послуги страхового посередника. |
|
|
11. Інформація про будь-які інші платежі (крім страхової премії), які клієнт зобов’язаний сплатити відповідно до умов договору страхування після його укладення. |
Будь-які інші платежі (крім страхової премії) клієнт не повинен сплачувати відповідно до умов договору страхування після його укладення. |
|
|
12. Інформація про механізми та способи захисту прав споживачів фінансових послуг. |
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше 1 місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, уповноважена особа Страховика встановлює необхідний термін для його розгляду, що не може перевищувати сорока п'яти днів. Звернення може бути усним за допомогою засобів телефонного зв’язку через контактний центр Страховика та/або страхового агента чи письмовим на електронну пошту Страховика або засобами поштового зв’язку на його адресу. Скарга на дії чи рішення Страховика подається у порядку підлеглості:
|
|
|
12. Порядок обробки персональних даних споживачів та дії страхового посередника щодо їх захисту |
Страховий посередник здійснює захист інформації з обмеженим доступом, у тому числі персональних даних клієнтів (страхувальників) у відповідності до вимог Положення про порядок обробки персональних даних |